Gyakori kérdések (GY.I.K)

A megrendelt termék mikor kerül kiszállításra? 

A megrendelt termékek meghatározott időpontban (minden hét szerdai napján) kerülnek feladásra.

Megrendeltem a terméket, de sajnos mégsem tetszik. El tudok állni a vásárlástól?

Természetesen igen! A termék átvételétől számítva 14 naptári napon belül el lehet állni a vásárlástól, ezt e-mailben szükséges jelezni. Ennek feltétele, hogy a termék sérülésmentes legyen. (Ennek hiányában sajnos nem áll módunkban visszavenni vagy kicserélni a terméket.) A rendelt termék visszajuttatása minden esetben a vásárló feladata. Miután sérülésmentesen visszakerült hozzánk a termék, 14 naptári napunk van a teljes összeg visszatérítésére vagy a cserére. Bővebben az elállásról az ÁSZF oldalon olvashat, vagy érdeklődhet kollégáinknál e-mailben vagy telefonon.

Nemrég láttam a weboldalon egy terméket, de most hiába keresem, nem találom. Mi a teendő?

Termékeink egyedileg készített termékek, ezért minden termékünkből csak egy rendelhető. Amennyiben egy termék eladásra került, hamarosan hasonlóval pótoljuk.
Mivel termékeink egyediek, ugyanolyat nem csak hasonló terméket tudunk készíteni. Árukészletünk folyamatosan változik, így érdemes mielőbb lecsapni egy kinézett dekorációra. 

Van e lehetőség a termékek személyes megtekintésére?

Termékeinket csak a weboldalon keresztül lehet megtekinteni. 

A termékekre milyen garancia vonatkozik?

Műszaki termékeinkre (hangulatlámpa) 12 hónap garanciát vállalunk. 

Van-e lehetőség saját elképzelés alapján rendelést leadni?

Nincs.